Gyakran Ismételt Kérdések

Tudok-e regisztráció nélkül is vásárolni?

Igen. A "Termékek megvásárlása" gombra kattintva, regisztráció nélkül is végigviheted rendelésed. (Így azonban új, visszatérő vásárlás esetén minden adatot újra meg kell adni, illetve a rendelés státuszát sem tudod követni oldalunkon.) Regisztrációhoz a "BEJELENKEZÉS" menüpont alatt található "regisztráció" részre kell kattintani.

Nem kaptam email-t a vásárlásról. Mit tegyek?

Bizonyos email szoláltatók esetében (freemail, citromail stb.) előfordulhat, hogy a visszaigazoló email a spam könyvtárba kerül, vagy késve érkezik meg. Extrém esetekben egyáltalán nem érkezik meg.

Amennyiben bizonytalan vagy és megrendelést követő 24 órán belül sem kapsz email-t, úgy kérjük, hogy érdeklődj telefonon vagy email-en keresztül és azonnal tájékoztatunk a rendelésed státuszáról.

Előre szeretnék utalni. Hova utalhatom a pénzt?

Amíg meg nem kapod meg a rendelés-megerősítő email-t a rendelésről vagy a kollegáink nem veszik fel veled a kapcsolatot ne utalj előre!
Ha az email megérkezett vagy a kapcsolatfelvétel megtörtént, akkor a következő bankszámlaszámra lehet utalni:
Bankszámlaszám: 12046133-01071136-00100002
Fiókvezető bank neve : Raiffeisen Bank Zrt.

Előre utalás esetén megjegyzésben kérjük tüntesd fel a neved és a rendelésszámot!

Milyen elérhetőségeken érdeklődhetek termékekkel, illetve kiszállítással kapcsolatban?

Telefonon hétfőtől péntekig reggel 8 és délután 18 óra között,

vagy bármikor a „Kapcsolat” menüpontban található üzentküldő felületen, továbbá az info@kremvarazs.hu email címen.

Van-e lehetőség a termékek személyes átvételére?

Igen! Budapesti átvételi pontunk címe: MIDEA Zrt., 1119 Budapest Bártfai utca 5/a; (1-es kapucsengő).

Hogyan működik a telefonos rendelés?

Kérjük hívja a 06 70 380 3440 -es normál díjas telefonszámunkat és adja le megrendelését. Amennyiben nem tudjuk hívását fogadni, visszahívjuk.

Amennyiben kiszállítást kértem, mikor érkezik meg a csomagom?

A termék mellett és a visszaigazoló email-ben feltüntetett időtartamon belül. Amennyiben bármilyen eltérés adódik, úgy kollégáink kapcsolatba lépnek veled.

A kézbesítés általános határideje:

- délelőtt 12 óráig leadott rendelések esetén 1 munkanapon belül történik meg

- délelőtt 12 óra után leadott rendelést, a rendelést követő 2. napon szállítjuk ki

Miért szükséges megadni a mobilszámom?

Kiszállítás esetén amennyiben a futár nem talál a megadott címen, úgy megadott számon tudtok egyeztetni vele egyeztetni.

Mi az elállási jog?

Részletes infórmáció a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján: ide kattintva elovashatod

Van-e a Krémvarázs.hu által forgalmazott termékeknek lejárati ideje?

Igen, minden termékünk legalább 1 éves szavatossági idővel rendelkezik, amennyiben nincs felbontva. Ha fel lett már bontva, akkor változó, hogy meddig őrzi meg a szavatosságát. Minden termékcsomagoláson van egy szimbólum és benne egy szám, ami a hónapok számát jelzi, ameddig felbontástól számítva megőrzi a minőségét.

Mobilon keresztül is tudok-e böngészni az oldalon, valamint rendelni?

A Krémvarázs.hu a legújabb trendeknek megfelelően már reszponzív, azaz a kijelző méretéhez igazodik a desing, így akár mobiltelefonon vagy tableten keresztül is teljes funkcionalitással használható.

Hogyan tudok keresni az oldalon?

Ha általános keresést szeretnél indítani, használd az általános keresőt a jobb felső sarokban.

Lehet-e szűkíteni a keresést?

Igen, adott kategórián belül a szűrő funkcióval, illetve a részletes keresőben található paraméterek alapján.

Hogyan tudom a találatokat rendezni?

A termékkategóriákban kétféle nézet (mozaik vagy lista), valamint ár, név és pozíció szerinti rendezési lehetőség is megtalálható.